STAR SABAH BERTAPAK DI SEMPORNA, SABAH.
Parti STAR Sabah pimpinan Yang Berjuang Datuk Dr. Jeffrey G. Kitingan telah melangkah setapak lagi pada tahun 2016 ini, kali ini bermula dari Semporna, parti tempatan itu dijangka akan mendapat sambutan baik di kawasan yang majoriti penduduknya berketurunan Bajau dan Suluk serta beragama Islam.

Beberapa hari lalu, atas permintaan pemimpin tempatan di sana, Timbalan Pengerusi STAR Sabah, Encik Jalumin Bayogoh telah melakukan kunjungan ke Semporna untuk menerangkan serba ringkas tentang hala tuju dan misi serta visi perjuangan Parti STAR Sabah, dan ternyata ianya telah disambut baik oleh para pemimpin tempatan disana serta mahu agar STAR Sabah melebarkan sayap ke Pantai Timur Sabah, bermula dari Semporna.

Seorang Pemimpin Tempatan yang terkenal dan dihormati di Semporna, En Lokman Ureh telah menyerahkan borang keahlian seramai lebih 300 ahli baharu ke dalam Parti STAR Sabah, dan ianya diterima sendiri oleh Pengerusi Star Sabah, YB Datuk Dr Jeffrey G. Kitingan di IbuPejabat STAR Sabah, Kota Kinabalu.

Kini, persiapan sedang diatur untuk pelancaran Parti STAR di Semporna yang dijangka diadakan pada bulan ini (FEBRUARI). 

AK Media⭐
~Biro Media & Publisiti, STAR Sabah.
Labels: ,

Post a Comment

Author Name

are-wish

Contact Form

Name

Email *

Message *

Theme images by merrymoonmary. Powered by Blogger.